«Урок – це дзеркало загальної і педагогічної культури
вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його світогляду,
ерудиції»
Красникова
Ганна Семенівна
вчитель вищої категорії, має звання “Учитель-методист ”,
Красникова Ганна Семенівна має
високий рівень професіоналізму, досконало
володіє методикою викладання історії та правознавства, сучасними
інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно їх використовує
та поширює у професійному середовищі.
Працює над проблемною темою «РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЯК
ОДИН ІЗ ШЛЯХІВ ПІДВИЩЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ
У
2016-2017 н.р. Ганна Семенівна успішно
пройшла курси підвищення кваліфікації на базі БДПУ. Красникова Ганна Семенівна
активно впроваджує в процесі
навчання евристичні, частково-пошукові,
пошукові технології. Також, Ганна Семенівна працює за технологією «Перевернутий
клас», використовує проекту технологію,
технології критичного мислення, та «формуючего оцінювання». Вчителька вміє продукувати оригінальні, інноваційні ідеї,
застосовує нестандартні форми проведення уроків історії, активно впроваджує
форми та методи організації навчально – виховного процесу, що забезпечують
максимальну самостійність навчання учнів. Красникова Г.С. постійно працює над створенням умов для свідомої орієнтації
учнів у сучасному світі, суспільстві, формуванню в них відповідальної
соціальної та громадянської позиції, патріотизму. Ганна Семенівна працює
над підвищенням рівня духовної культури школярів,
культури спілкування й діяльності для сприяння їх соціалізації, активному
включенню в соціально – політичне та економічне життя суспільства, свідомому
вибору та підготовці до майбутньої професійної діяльності. Слід зазначити, що Ганна Семенівна використовує сучасні навчально –
інформаційні технології, можливості
інтернету. Вільно володіє новітніми електронними засобами навчання. Багато уваги приділяє формуванню в учнів умінь
визначати, відбирати і використовувати у процесі пошуку інформації про минуле,
різні види історичних джерел, зокрема текстові, візуальні та усні, артефакти,
об’єкти навколишнього історичного середовища, інформаційно – комп’ютерні
технології, а також умінь представляти обґрунтовані та структуровані знання,
власне розуміння історії з використанням відповідного понятійного апарату та
виважено розглядати контроверсійні, суперечливі теми. Красникова Г.С. забезпечує
творчий навчальний процес і сприяє розвитку
в учнів історичної свідомості, критичному осмисленню минулого, прогнозуванню
майбутнього. Вчителька виховує
національну свідомість, гідність, розвиває
творче мислення, інтерес та повагу до історії, розкриває і розвиває здібності учнів. Велику увагу приділяє не стільки оцінюванню
обсягу матеріалу, що залишається в пам’яті, скільки вмінню його аналізувати,
узагальнювати, активно використовувати, умінню самостійно здобувати знання,
вести пошуково-дослідницьку роботу. Створює на уроках атмосферу зацікавленості;
спільного пошуку вирішення навчальних проблем. Цікаво проходять тижні історії
т а правознавства з використанням інтерактивних технологій та інші форми
позакласної роботи з предмета.
Вимогливість учителя до учнів поєднується з гуманним, демократичним
ставленням до кожного. Таке виконання своїх професійних обов’язків забезпечує
високу результативність та якість роботи. Так за період
з 2014-2017 рр. учні Ганни Семенівни посіли
у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з історії та правознавства одне І,
шість ІІ та сім третіх місць. Також три
учня стали переможцями творчих конкурсів міського та обдласного рівнів: «Сила.
Мужність. Честь», та «Об’єднаймося ж, брати мої!». З 2017 року Ганна
Семенівна керує науково-дослідницькою роботою учнів в межах МАН. Постійно
бере участь у вебінарах та інтернет-марафонах, виступає на педрадах,
нарадах, семінарах різних рівнів. Переважна більшість учнів Ганни Семенівни мають оцінки високого та достатнього рівня
навчальних досягнень. У 2014 – 2017 рр. Красникова Г.С.
була керівником міської творчої групи
«Творча лабораторія «Інноваційні
технології навчання історії: теорія, практика, досвід». З 2018 р. –керівник
міської творчої групи «Історичний медіа-лекторій як засіб формування
громадянської компетентності учнів». З 2017 року працює у складі шкільних
творчих груп «Нова українська школа» та
«Хмарні сервіси в навчально-виховному процесі».З 2014 р. організує та проводить
відеолекторії, та науково-практичні конференції міського рівня, займається
просвітницькою діяльністю. Постійно бере участь у творчих
професійних конкурсах «Кращий урок компетентнісного спрямування», де ставала
переможцем (ІІ та ІІІ місто). У 2014 та 2015 рр. брала участь в обласній виставці "Освіта Запорізького краю".
Власний педагогічний досвід вчитель
розповсюджує через фахові журнали («Відкритий урок»), педагогічні
Інтернет-ресурси. Ганна Семенівна сприяє формуванню в учнів поваги до принципів
загальнолюдської моралі, батьків, культурно – національних, духовних,
історичних цінностей України. Контролює забезпечення здорових і безпечних умов
навчання, виховання, праці. Підтримує зв’язки з батьками, надає їм
консультативну педагогічну допомогу з питань освіти, фізичного й психічного
розвитку їх дітей, користується авторитетом серед учнів, батьків, колег по
роботі.
Дуже змістовно! Успіху Вам!
ВідповістиВидалити